Sunday, February 27, 2011

TIGA.

Ya, saya ingin mengumumkan di sini... Kami telah berkahwin! Hahahahaha :P

Lelaki berbaju putih tu saya punya hero. Dia sgt hensem dan macho. Dia juga seorang yg penyayang dan sweet. Ramai perempuan terpikat kat dia. Tapi nasib baik dia xlayan sorg pun. (Kalo layan, siap!!) hik3...

Dalam tiga tahun kami bersama nie, dia mmg byk bersabar dgn kerenah saya and manja saya. Saya tahu saya byk kekurangan, tapi dia tak pernah guna kelemahan saya itu utk jadi alasan meninggalkan saya.

Saya sgt sayang hero saya.

Selamat ulangtahun kita yang ke-3 :)

9 comments:

A E D A said...

happy anniv hero & heroin! :) cepat2 la kumpul duit tu, jgn boros shopping je esp wani.haha

kamal said...

hehehe thanks aeda..

thanks so much my dear..
sayang heroin saya jugak :D

deena farhana said...

hepi anniversary :)

Rose Idayu Roslan said...

cepat kawennnnnn

syara said...

kawin jgn lupa jemput ok
tk sbr ni nk dtg srwk! haha

bLueSpeCky said...

alalalala sweetnyer~ hehe..

hepi anniversary, kawen jgn luper jemput yer :)

.::R A F I::. said...

kawin ajak weh...

jemput kat fb pon boleh lah..

yang penting ajak..

wani gaga gugu gege said...

@kak potok : thank you.. hehe

@rose : korg kawen dulu.. hehe

@syara : oskof! hahamslhnye xtao ble la

@zima : hehe temekase daun keladi. Semestinye jemput.

@rafi : korg pun jgn lupe ajak. hehe

wani gaga gugu gege said...

@aeda : alamak aeda. aku da reply komen ko tp xkeluar plak. haha