Sunday, February 21, 2010

Secret

Tagged by Zima;

In this tag you have to talk everything about anyone that you like, which is :


Kamal Hafiz



1. apakah hubungan anda dengan dia?

Ah. It is complicated to explain. You guys don't tell him that I like him ok? Malu.


2. 5 impression terhadap dia?

He is selfless. Thinks of others first before thinking for himself

Funny and he likes to (isi tempat kosong) in front of me

Caring and loves cats

Wise and clever (and can get 4 flat if he study his ass off)

Wangieeeeeee


3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?

Once we had a big argument, kinda my bad, but he still thinks of my safety and well-being first eventhough at that time we were not talking to each other


4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?

"I want to have 10 kids"


5. kalau dia kekasih awak?

Em, this is tricky. Well, I'll treat him good :P


6. kalau dia jadi musuh awak?

How can you hate the person you like?


7. kalau dia kekasih awak, awak akan??


8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana

Because I killed cats


9. overall impression tentang dia?

He's a breath of fresh air :) Cannot be found anywhere else


10. the most desirable thing to do to her/him

Pounce on him and....

No lah, I want to make him happy that's all


11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?

?


12.apakah sebenarnya perangai anda?

I like to sleep most of my free time I spend by sleeping. I am not kidding when I tell you my hobby is sleeping


13. perangai anda yang anda benci?

Procrastinate


14. orang yang anda ingin bersama

Kamal Hafiz


15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda

No one likes me.


16. tag 4 orang

Kamal
Rose
Rafi
Syara


17. no 2 ada hubungan dengan siapa?
Dengan Rafi

18. no 3 lelaki atau perempuan?
Hm. I'm not sure

19. no 1 single kah?
No :P

20. no 4 belajar apa?
Belajar memasak

p/s : :P

5 comments:

bLueSpeCky said...

haha..suker kucing gak ek kamal hafiz tu :P

Rose Idayu Roslan said...

haha bahaye aku nak buat tag ni..x misteri dh :P

hebat ah ko kalo dpt bersalinkn 10 org anak.hahah

wani gaga gugu gege said...

@zima : haha aah. lebeh dr aku kot. huh. dialah bapak segala kucing.

@rose : haha adey jadi kilang anak laaaa aku nnt uhuuu

bLueSpeCky said...

hahaha..tu satu geng ngan alep tu..bapak kucing..:P

kamal said...

hahah kalo aku bapak kucing nnt anak2 kitorg pn anak kucing la..ahahaha

btw tenkiu sayang >_<