Saturday, September 12, 2009

repentance

selama 21 hari aku menahan segala dugaan sama ada dr tpt keje mahupun dr rumah mahupun dr time driving (dugaan plg hebat) mahupun menahan lapa ble tercium bau makanan ofismate tgh mkn.

tapi hari ni... sob22... aku kalah.... lepas 4 jam berpanas bwh terik matahari di site and dgn keadaan yg dah pening2 lalat and hampir pitam sbb dehydrated sgt2, aku tpakse gak melakukan bende yg aku semmgnye xmau kalo boleh.

huhu igtkan nk wat record perfect pose tahun ni. sdey2222222222222

p/s : i miss you

4 comments:

Alep Baek said...

asal?
ko korek idong ke wani?

kamal said...

ish2..kesian awek aku sorang ni...huhu
xpe kita serupaaa~~ keh3..

miss u too..hehe

hamlet said...

eh takpelah. since u already tried ur best. remember, Islam is a way of life and it's not meant to be a burden to it's devotees

Ajaran Islam tak susahkan umatnya. Kalau tak bole puasa, later2 boleh ganti kan...

wani gaga gugu gege said...

@alep: haha ko ingat keje aku korek idong je ke, best nye kalo keje korek idong aje, keje kat site la ape lg

@kamal: muah

@helmi: btol tu... huhu