Monday, May 12, 2008

<3 <3 <3

jiwang alert.

whats up with the title? (sukati aku lah aku mpun blog)


kadang aku berfikir
dapatkah kita terus cuba
mendayung perahu kita
menyatukan ingin kita

sedang selalu saja
khilaf yang kecil mengusik
bagai angin berhembus kencang
goyangkan kaki kita

genggam tanganku jangan bimbang
tak usah lah lagi dikenang
naif diri yg pernah datang
jadikan pelajaran sayang

dengar bisikkan ku oh dinda
cuba lapangkan dada kita
terima aku apa ada nya
jujur hati yang kita jaga

mengapa selalu saja
khilaf yg kecil mengusik
bagai ombak yang besar
goyangkan kaki kita

genggam tanganku jangan bimbang
tak usahlah lagi dkenang
naif diri yang pernah datang
jadikan pelajaran sayang
dengar bisikkan ku oh dinda
cuba lapangkan dada kita
terima aku apa ada nya
jujur hati yang kita jaga

bila gundah mu tak menghilang
hentikan dulu dayung kita
bila kau ingin lupakan aku
ku tak tahu apalah daya

taken from; The Rain - Dengar Bisikku

p/s : tok lagu feveret denaaa and i even got this song from dena's cd. "stole" the cd for a while hahaha..

3 comments:

bedazzled said...

wahhh where's the credit for me? this used to be my favourite song tauk!!

wani gaga gugu gege said...

haha ktk mcm tauk jak kmk mok edit post tok and mok tmbh nak rah debah yaaaa... >_<

bedazzled said...

haha tengkiuk tengkiuk. i can read ur mind, babe :)