Saturday, April 25, 2009

dalam kepala aku

selama satu jam sepuluh minit statik, duduk depan komputer, yg bgerak2 jari je, oh baca blog org rupanya.

muka kosong, rasa kosong, minda kosong, oh tgh simpan perasaan rupanya.

bila terkenang, dikenang balik, oh begini begitu rupa-rupanya.

pandai. aku makin pandai hal-hal simpan perasaan ni. bagus. mana award aku? patut ada anugerah menyimpan perasaan.

ye, aku  tak nafi aku pun ade ego. kau ingat lelaki je ade ego? kenapa kene perempuan je yg mengalah? kene jadi org pertama sebut im sorry? aku xpaham. tolong pahamkan aku sikit.

salah aku? salah kau?

im sorry tu tak cukup?

aku bukan sampah. lagi jauh kalau nak dibanding dengan hidupan yang sel nya satu je. itu pun kau nak buat aku mcm sampah.

kenapa aku yang kena minta maaf kalau semua ni salah kau? still, aku buang semua ego tu dlm tong sampah, and ckp SORRY. itu pun kau tak terima. 

ko hamek la ego aku tu skali.

dahla, aku penat la weh

(sori tepengaruh dengan blog org lain, guna bahasa melayu)

5 comments:

Urutoraman K said...

aku tak kacak.
aku tak pandai.
dan aku tak punyai wang.

apa yang buat aku masih meneruskan hidup ni ialah ego aku yang terlalu tinggi sampai tak mau mengaku kesalahan sendiri.

ya. aku seorang egois.

tak salah menjdi seorang egois. jom ego ramai2.

syara said...

relax wani
marah2 nnt cepat tua

tp zmn global warming ni,
mmg cpt naik mrh la
tk tau knape

farhazoeLa said...

hurm, pandai kau blogging dalam bahasa melayu. anyway, nice !
aku pun nak menjadik ego gak. tapi x pernah kesampaian. x tau kenape. aku perlu ketepikan ego aku kerana orang lain. even kadang-kadang aku cube nak memikirkan tentang perasaan aku sahaja, x dapat. x tau kenape. kadang-kadang aku yang tertekan sebab x dapat pembelaan untuk diri sendiri. wajarke?

redblaque said...

as a person living with you for 3 years, i find this funny. boh simpan perasaan.. tang krepak jak ngan kmk. kmk dgr, tp sik semestinya reply. hahaha chilll

AD4eva said...

erk..garang nye...